الثلاثاء، 6 مايو 2008

رساله محبه ووفاء

اليوم ارحب بجميع من هجرو مكتوب واتو الى البلوجر
صحيح انا سبقتهم بكام شهر ومكنتش سيبت مكتوب
لكن احداث كتير اللى فيه خلت الواحد بجد مش قادر يكمل .

وعشان كده برحب بكل اصدقائى من مكتوب اللى انضمو للبلوجر
وانا عارفه ان كلهم كانوا فى مكتوب حاجه مهمه جدا
واكيد هيتأثر بمغادرتهم

واتمنى باذن الله يكون البلوجر وشه حلو عليهم
ولانى عارفه انكم لسه فى بدايه تعرفكم بالبلوجر
المدونه دى فيها حجات كتير ممكن تفدكم
http://blogger-lu2a.blogspot.com/2008/04/blog-post_6331.html

والف الف مبروك لكل نجوم مكتوب سابقا والبلوجر حاليا

هناك 25 تعليقًا:

متضامنون للأبد يقول...

شكرا لكى حضورك الكريم ونتمنى ضم المزيد من المدونين المحترمين وتحية لفريقك الجميل وبإذن الله سنبدأ التدوين غدا وتحية لكل الأصدقاء

dina seliman يقول...

متضامنون للأبد
اهلا بيك
ومبروك على البلوجر وجودك

متضامنون للأبد يقول...

ممكن تعرفينى أزاى أزور مدونات الزملاء خارج مجموعتنا

dina seliman يقول...

معتز
هو انا معرفش طريقه للتواصل مع اصحاب مدونات البلوجرز الا انك تدخل على تعليقاتهم عند اى حد
لكن لو قدك زى مكتوب صفحه رئيسيه والاكثر تعليقا وكده انا لسه مشفتهاش هنا
ومعتقدش ان فى زى مكتوب

غير معرف يقول...

هلاااا بالقمر
بالنسبه للقصه حياتي حانزل الحلقات الاولى وبعدين الحديد بس طبعا مش حاتاخر ابدا
ومش كل اسبوع لا كل كم يوم

انا كنت حاسالك زي معتز يعني لافيه صفحه رئيسيه حتى ولا كيف بنطلع المدونات العربيه

المهم بدي اعمل حكايه عدد الزوار ياريت ياقمر تفتيني فيها

خليكي بالقرب

متضامنون للأبد يقول...

حبوب أمان مدونتى الجديدة بعد صباح الخير

Mostafa يقول...

صباح الخير ، أنتم السابقون ونحن اللاحقون ، أنا عامل حفلة حدانا فى الدوار لكل شلة مكتوب وحبيت أدعوكى للحضور متتأخريش .

Lyssandra يقول...

دينا .. انا بارحب معاكي بأسرة مكتوب المهاجرة والنازحة لبلوجر
وأتمني لهم كل التوفيق

تحياتي

dina seliman يقول...

المناهل حبيبتى
معلش على التأخير
ظروف الكليه والترم قرب يخلص ومبهدلنا معاهم

بالنسبه للصفحه الرئيسيه معتقدش هنا فى وعموما هبقى اسال فيها

وبالنسبه للزوار
تدوسى على ايكونه عندى مثلا وتدخلى موقع تجيبى الكود وتحطيه فى التخصيص

ولو فى اى مشاكل انا معاكى يقمر
سلام

dina seliman يقول...

مصطفى الشريف
شكرا ليك الدعوه
ومعاكم باذن الله

dina seliman يقول...

lyssandra
شكرا ليكى يقمر
ويارب التوفيق يكون حليف الكل

almasry يقول...

والله انا من زمان بلوجرى وحاسس انه أجمل


مرحبا بكم فى عالم بلوجر للتدوين



تحيــــــــاتى
المصـــــــــــــرى

dina seliman يقول...

المصرى
شكرا ليك
ويلوجرز منور بمدونيه

أبو خالد يقول...

أبنتى العزيزة/دينا سليمان
مرحبا بك و أصدقائك فى بلوجر
و أتمنى أن تزورى مدونتى و التواصل
مع أطيب أمنياتى

غير معرف يقول...

دينا كيفك ياقمر

حبيت امسي ع السريع

وشكرا للمعلومه

بايووووووووووووو

tarek alghnam يقول...

الرائعة دينا
مبروك المدونة الجديدة
ويارب تمتعينا دائما بكتاباتك
وحروفك التى تسعدنا جميعا
تقبلى تحياتى
ودمتى بحفظ الله
ولى عودة

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

الف مبروك على الهجرة يا طيور النورس الجميلة


واضح ان قلمك جميل واننا هانستمتع كثيرا

dina seliman يقول...

ابو خالد
شكرا لك تواجدك
وان شاء الله لى زياره لك
دمت بكل الخير

dina seliman يقول...

المناهل
ازيك يقمر
اخبارك ايه
اوعى تنسى رامى وايمان
انا مستنيه باقى الاجزاء

dina seliman يقول...

طارق الغنام
بارك الله فيك
وفى انتظار عودتك

dina seliman يقول...

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:.
شكرا ليك
وان شاء الله اكون عند حسن الظن
دمت بكل الخير

Miss. Sosa يقول...

مبروك المدونة الجديدة والبلوجر نور

Tamer Nabil Moussa يقول...

اهلاا بيكى فى عالم التدوين الجديد


ربنا يوفقك
.
تحياتى

dina seliman يقول...

Miss. Sosa
الله يبارك فيكى
البلوجر منور بمدونيه

dina seliman يقول...

Tamer Nabil
شكرا ليك
ووفقنا الله واياكم