الأربعاء، 30 أبريل 2008

انا المجنون

فى تلك الغرفه الممتلئه بالبياض
الكل يضحك يبتسم يغنى ويرقص فى بعض الاحيان
من هؤلاء وماذا يفعلون ولماذا كل هذا الاحتفال
هل انتهت المشاكل واصبح الكل سعيد
ما هذا لم ارى فرحا كهذا من قبل
ولكنى لما لست سعيد
انا اشعر انى لست مثلهم
فأنا بالطبع مميز بالتاكيد
سأظل بمكانى صامتا اراقب واسجل كل ما اره هنا

لكن هناك شئ خطأ فانا ارتدى مثلهم
اذا انا منهم انا معهم ماهذا اين انا
لا بل من انا
وفجأه من بعيد صوت يجيب
هدوء ايها المجنون فبالعنبر مرور

هناك 18 تعليقًا:

Lyssandra يقول...

ياه يادينا ؟؟

إيه كل ده ؟

بس تعرفي ليه مش سعيده زيهم ؟

لأنك كنتي عاقله في عنبر مجانين

تحياتي ياصديقة

lyssandra

dina seliman يقول...

lyssandra
حبيبتى
اعتقد انى كنت مجنونه وسط العقلاء
فمن يضيع لحظه سعاده ماهو الا ذاك
دمتى بكل الخير

الباحث عن الحقيقة يقول...

كلنا حاسين بالتميز واقعدين نراقب ونسجل
لكن الحقيقة نحن احد افراد هذا العنبر المجنون
هسسسس فيه مرور وطى صوتك

dina seliman يقول...

الباحث عن الحقيقه
هكذا حال كل البشر
اقصد كل سكان العنبر
دمت بكل الخير

سنووايت يقول...

في هذه الدنيا الراحة فقط لمن فقد عقله

dina seliman يقول...

سنووايت
صدقتى
فى هذه الدنيا لاراحه مع التفكير
دنيا المجانين هم من يستحقونها
لانهم وحدهم من يفهمومها

دمتى بكل الخير

almasry يقول...

اذن أعتقد اننا كلنا أصابنا الجنون والمس


فلتغير أزياءنا ولكن نبقى قلوبنا بيضاء كما هى


تحيـــاتى
المصـــــــــرى

dina seliman يقول...

almasry
احيانا الجنون يكون اكثر الحلول تعقلا
صدقت فالاهم بياض القلوب
دمت بكل الخير

الوردة البيضاء يقول...

دينا شكرا بجد على تعليقك عندي

كلك ذوق

اكيد رح ارجعلك مرات كتيرة

سلاااام

dina seliman يقول...

الورده البيضا
منوره الدنيا ياقمر
ومبروك على البلوج

كنت هنا يوما يقول...

شكرا دينا على تواجدك لدي
اكيد حيكون لنا لقاءات كثيرة
تشرفت بمعرفتك حبيبتي

dina seliman يقول...

همسه
اهلا بيكى ياقمر
منوره الدنيا

سلامه ابن ابو سلامه يقول...

مبروك يادينا الدوار الجديد....مبروك علينا كلاتنا...ده انتى شرفتى ونورتى .....والنبى يادينا ماتنسيش تبقى تعملى لنا حفله بمناسبة الدوار الجديد...أصل انا طلبت من ساندى ومناهل يعملوا لنا حفله ..مافيش حد منهم عبرنى .

dina seliman يقول...

عم سلامه من عنيا
انت تؤمر
بس انت عارف البنزين غلى اعزرهم

مريم العجيلي يقول...

انا جيت امسي

واقول يا اهلا يا دينا بيا في بلوجرك

خخخخخخخخ

سلامووووو

dina seliman يقول...

مريم
اهلا بيكى انتى يقمر
نورتى

hamssah يقول...

دينا صاحبتي
يا قمر كل مدى ما بتنضج افكارك وتشع نور وذكاء
متابعاكي دايما انشاء الله
ملحوظه صغننه كنت سايبه اكتر من تعليق على اكتر من بوست ليكي بس مش شايفاهم مش عارفه راحوا فين يا ترى المشكله من عندي ؟
يارب دي تظهر
همسه

dina seliman يقول...

احلى همسه
ازيك يقمر فينك
بقالك كتير غايبه
ده اول تعليق يجيلى من فاتره
بس المهم وجودك يقمر
دمتى بكل الخير صديقتى